מסלול ההצלחה של עמרי בעולם השיווק הדיגיטלי

כשהתחלתי את הקורס בשיווק דיגיטלי, לא היה לי ידע קודם בתחום. המכינה להיכרות עם HTML הייתה מאתגרת, אך עם תחילת הקורס הבנתי בהדרגה את העולם המרתק של שיווק דיגיטלי, SEO, PPC ועוד. קיבלתי כלים חשובים ושימושיים לעבודה מעשית.

כיום אני מרגיש שיש לי את הכלים הנחוצים לשיווק עסק באינטרנט, והמידע מהקורס ממשיך לסייע לי בעבודתי היומיומית. המרצים היו מקצועיים ולימדו אותי רבות, כל אחד מתחום התמחותו. הכרנו גם אפיקי שיווק נוספים כמו קידום ממומן וקידום ברשתות החברתיות, מה שמסייע לי בעבודה מול אנשי PPC או SEO.

לאחר סיום הקורס, רציתי להתחיל בהתנסות מעשית. ניסיתי למצוא לקוח שיסכים שאבצע את ההתנסות על האתר שלו, אך לא הצלחתי. במקום זאת, הקמתי אתר לעצמי ועבדתי עליו במהלך ההתנסות. ההתנסות לימדה אותי רבות והכינה אותי לעבודה מעשית. גם היום, שנים לאחר סיום הקורס, אני מרגיש שיש לי תמיכה מצוות הקורס.

היום אני מבין את חשיבות המטרה כשמגיעים לקורס שיווק דיגיטלי. חשבתי שאעבוד כמקדם אתרים שכיר, אך החלטתי לפתוח עסק משלי ולהשתמש בידע מהקורס לשיווק הדיגיטלי שלו. הקורס כיוון אותי לחשוב על עולם השיווק ולהבין את חשיבותו לכל עסק.

הקמתי עסק לעיצוב והפקת דפוס ואריזות. אני מלווה את הלקוח בתהליך העיצוב והיצירה. כדי להתחיל, התקשרתי ללקוחות פוטנציאליים והשקעתי באתר שבניתי להתנסות. האתר הפך לפלטפורמה לשיווק העסק. אפיק השיווק המרכזי הוא קידום אורגני, ואני עובד מול צוות מקדמי אתרים. הידע שלי ב-SEO מאפשר לי לבדוק את עבודתם ולכוון אותם.

אני עוסק בכתיבת תוכן לאתר, הפקת סרטוני אינסטגרם ופעולות נוספות לקידום העסק. אני רואה הצלחה בעבודתי ומקבל פניות מאפיק הקידום האורגני. האתר יוצר אמון וקשר אישי עם הגולשים. אני מאמין שהיכרות עם שיווק דיגיטלי היא תנאי בסיסי להצלחה בעסק.